Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Υφασμάτινες ονειροπαγίδες








12 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου και τη συμμετοχή στο candy μου! Έχω να πω ότι δεν είχα μπει πολύ στο σπιτάκι σου - κακώς, λέω μετά από μια εξονυχιστική...έρευνα, γιατί πολύ απλά φτιάχνεις υπέροχα, ξεχωριστά πράγματα! Να'σαι καλά να δημιουργείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παρα πολυ ομορφα ειδικα οι καρδουλες κ τ πουλακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξετρελάθηκα με τα πτηνά σας, Δρα Βρακατόρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νάντια με τιμάει το σχόλιο σου.
    Χειρότεχνο σ΄ ευχαριστώ!
    Δα Φτού και Βγαίνω πέρασα απο το blog σας και εντυπωσιάσθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είχαμε καιρό να δούμε έργα σου! Πολύ όμορφα για άλλη μία φορά! Ξεχωριστά και ιδιαίτερα! Δεν νομίζω να έχω γίνει γραφική με το να λέω κάθε φορά πόσο μου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είσαι καλά λΕλένη. Ήμουν εκτός έδρας για μέρες αλλά τώρα θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτά είναι εξαιρετικά!!! Μου αρέσουν πολύ....χαρούμενα και ιδανικά για παιδικό δωμάτιο!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ-πολύ όμορφα ,αν και θα ξεχώριζα (κι εγώ) λιγο παραπάνω τα πουλάκια!
    Κι εγώ κατάλαβα τη μικρή απουσία, αλλά ήταν δημιουργική οπότε εντάξει..Αλήθεια όταν λες ότι ήσουν εκτός έδρας εννοείς ως το...Πορτο Λίλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επέστρεψες με φοβερές δημιουργίες!!!!Χίλια μπράβο,είναι υπέροχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Maria και Ειρήνη σας ευχαριστώ. Νίκη ακρίβως αυτό εννοώ, ως το Πόρτο Λίλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι δημιουργίες σου είναι επιεικώς ΤΕΛΕΙΕΣ!!!
    Επειδή φτιάχνω και εγώ υφασμάτινες μπομπονιέρες για την βάφτιση της μικρής μου, θα ήθελα αν δεν σε πειράζει να μου πεις που βρήκες αυτά τα ωραία υφάσματα!thanks!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. mikro likaki σ΄ευχαριστώ για το σχόλιο. Σχετικά με τα υφάσματα σου έστειλα mail. Να σου ζήσει η μικρή και να την καμαρώσεις όπως θές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή