Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

γιούργια στα γούρια





















8 σχόλια:

  1. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΓΟΥΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΡΑΒΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα γουράκια σου Δρ Βρακατόρ!
    Πιο πολύ μου άρεσε το τελευταίο, το πουλάκι που μοιαζει να πατάει στο κλαδί, εχει και τα αγαπημένα μου χρώματα!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ φαντασία, καλή δουλειά, όμορφο αποτέλεσμα. Καλές γιορτές σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα!! Μου αρέσουν τα γούρια σου!! Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένη-τυχερή- Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια τα γούρια σου! Μου άρεσε ιδιαίτερα το σπιτάκι το τελευταίο! Ανακάλυψα το blog σου μέσα από την υπέροχη ανταλλαγή δώρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΓΟΥΡΙΑ ΣΟΥ!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ....ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ....!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα, ευχαριστώ για την αποδοχή ! Για ακόμα μία φορά σήμερα μου έδωσες πολύ καλές ιδέες! Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή