Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

βάου βάου κούκου βάου










15 σχόλια:

  1. μου αρέσουν οι δημιουργίες σου και το ταλέντο σου
    και αυτή μου άρεσε αν και οι πραγματικές κουκουβάγιες δεν μου αρέσουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ που ηρθες από το μπλογκ μου
      μου αρέσουν αυτά που φτιάχνεις
      σου απάντησα στο σχολιο που μου άφησες

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφη η κουκουβαγια σ. ολο βλεπω ν φτιαχνετε κ θελω κ εγω αλλα δε λεω να στρωθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΗ.....ΚΑΛΟ ΔΟΥΛΕΜΕΝΗ...ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ!ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα δημιουργηματα σου εχουν στιλ κ ποιοτητα και φαινεται!
    επισης ο τροπος παρουσιασης τους ειναι τελειος, βγαζεις απιστευτες φωτογραφιες:)
    την καλημερα μου και ευχες για ενα καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. .."Πάνω στην βελανιδιά, κάθεται μια κουκουβάγια .."!!
    Υπέροχη κουκουβάγια !! Μπράβο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I love this owl. I'm going to try to make the little house on your older post it is so cute too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια δημιουργία!
    Και οι φωτογραφίες υπέροχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Yπέροχη!! είναι σαν να χαμογελάει και αυτό νομίζω οτι την κάνει ξεχωριστή!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα σε ενδιέφερε αυτό;
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/blog-post_6861.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα..ευχαριστώ..θα περιμένω με χαρά τη δημιουργία σου

      Διαγραφή
  10. Ανακάλυψα τυχαία το blog σου, αλλά έχω ερωτευθεί την κουκουβάγια σου! Τόσο ωραία χρώματα και τόσο διαφορετική από τα συνηθισμένα! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ♫♫♫.•*¨`*•..¸ ☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
    Passei para uma visitinha.
    Beijinhos.
    Brasil

    ¸.•°☆⊱彡
    HAPPY NEW YEAR!!!!

    ╔═════════ ೋღღೋ ══════╗
    ೋ ~~ FELIZ ANO 2013~~ ೋ
    ╚═════════ ೋღღೋ ══════╝

    ΑπάντησηΔιαγραφή