Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Χειροποίητες μπομπονιέρες απο πηλό















15 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες όλες!Το αυτοκινητάκι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρευω τα σπιτακια σου και τα δεντρακια σου!!!!!
    πανεμορφα,ρομαντικα,τρυφερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΧ.......ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΜΠΡΑΑΑΑΑΑΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλες υπέροχες! Και οι χαρταετοί επίκαιροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πολύ όμορφες!!! Καλώς σε βρήκα Δρ. Βρακατόρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα και εμπνευσμένα!!
    Μου θυμίζουν κάποια σπιτάκια που είχα φτιάξει πριν καιρό...
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=110157785722739&set=a.110156685722849.15108.100001855557942&type=3&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσαν πάρα πολύ και τα ξεχώρισα ανάμεσα στις αλλές κατασκευές σου .>>!
    Μπράβο και καλώς βρεθήκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΕΛΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΤΟΝ ΠΗΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΝΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο συγκεκριμένος πηλός στεγνώνει μόνος του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπέρα και από εμένα....και εγώ ασχολούμε με πηλό, αλλά έχω πρόβλημα με αυτόν που στεγνώνει στον αέρα. Ποιον χρησιμοποιείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπέρα jenny. ο συγκεκριμένος πηλός είναι συσκευασία των 500 γραμ. και των βρίσκεις σε καταστήματα με είδη χόμπυ και βιβλιοπωλεία, αλλά δεν θυμάμαι την μάρκα του αυτή τη στιγμή. νομίζω πάντως πως είναι σε λευκή συσκευασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση....στεγνώνει με τον αέρα? βασικά θέλω να δοκιμάσω πηλό που να ψήνετε....είναι μεγάλη ταλαιπωρία αυτός που στεγνώνει με τον αέρα....μου στραβώνει, μου σπάει κλπ....εκτός και αν υπάρχει κάποιο κόλπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή